Home » » Movie Dowh - Review Twilight Breaking Dawn Part 1

Movie Dowh - Review Twilight Breaking Dawn Part 1

Posted by docche | Posted in | Posted on 11:43 PM



Korang semua mesti dah tengok movie Twilight Breaking Dawn Part 1 kan? Movie ni dah kuar lebih kurang 4 hari kat Malaysia. But since aku tak de kat Malaysia & kat tempat aku tinggal ni sekarang tak de wayang tayang movie ni, so aku terpaksa download. So far takde sesiapa yang upload movie ni dalam bentuk DVDRip atau BRRip, so ape yang ade ake sebat je.Aku sebenarnya bukan peminat ape yang korang panggil SAGA Twilight ni tapi aku peminat novel Stephenie Meyer ni, walau pun novel-novel dia yang aku ade hanyelah Koleksi 4 buku Twilight ni & juga satu lagi buku dia yang bertajuk Host.


So far buku Stephenie Meyer yang aku baca tak mengecewakan. Berbalik kepada SAGA Twilight ni, aku dah tngk semua movie-movie Twilight yang dah keluar ni termasuk lah yang terbaru ni. Aku pun dah bertanyakan kat hampir semua kawan-kawan aku yang fanatik kipas susah mati movie Twilight ni. Most of them cakap movie Twilight ni dari yang first sampai skarang tak pernha mengecewakan dia orang.

Well, nak buat macam mana kan, tu sememangnya jawapan yang korang akan dapat dari peminat fanatik macam tu. Taktau la sama ada dia orang minat the movie atau minat kat pelakon-pelakon dalam movie tu je kan. Well bagi setengah kawan-kawan aku termasuk aku yang telah dan sudah membaca novel-novel twilight ni, bagi kami movie Twilight hanya indah dari khabar di wantu pagi. Ada kawan aku yang mengriview, Kristen Stewart yang membawa watak Bella didn't seem to enjoy the cast but just enjoy the popularity.


Apa-apa jelahkan, sebab aku pun hanya sekadar menonton. Bagi aku, Movie Twilight Breaking Dawn Part 1 ni just sama je macam movie-movie Twilight yang sebelum ni, hanya satu lagi movie vempire versus warewolf walau pun dalam movie ni warewolf ade la jadi kawan vempire sekejap. Dan yang paling penting aku rase sebab ape banyak para gadis-gadis meminati movie ini sebab nak tengok si Taylor Lautner aka Jacob tu. I know u all!!!!!So, sapa-sapa tak tengok movie ni lagi, g la ajak orang tersayang belanja tengok movie ni kat wayang sementara masih panas lagi.


Rating aku untuk movie Twilight Breaking Dawn Part 1 ni ialah 5 per 10. Kalau korang rase perlu dapat lebih lagi, suruh pengarah movie Twilight ni buat lebih gempak lagi untuk sequel yang terakhir nanti. Sampai sini. CIAO!!!!



Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh

BlogMalaysia.com