Home » » Bengong Dowh - Wedding Dress made From 9999 Roses (5 gambar)

Bengong Dowh - Wedding Dress made From 9999 Roses (5 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 11:26 AM

Hey u all


Perkahwinan memang sesuatu yang istimewa bagi seorang wanita. Setiap wanita mengimpikan sebuah perkahwinan yang indah kerana inilah masanya mereka nak menjukkan kepada semua orang betapa bertuahnya mereka, betapa ayunya mereka di samping ingin membangga diri dan menunjuk-nunjuk, betul ke? Tak kisah la kan apa motif kerana semua wanita sememanggnya ingin kan sebuah perkahwinan dan majlis perkahwinan yang dapat di kenang di hari tua. Tapi kalau dah berlebihan sangat aku rasa perkahwinan itu hanyalah membazir dan majlis yang di buat hanya sekadar menunjuk-nunjuk sahaja. Macam gambar di bawah, perempuan ni sanggup buat baju dari 9999 bunga ros. Korang sanggup ke?






















Source from worldodditie

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh