Home » » Cool Dowh - Not Enough Sun, London Has Giant Fake Sun (10 gambar)

Cool Dowh - Not Enough Sun, London Has Giant Fake Sun (10 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 11:50 AM

Hey u all


Korang puas tak tengok matahari cuma 12 jam sehari? Kalau korang suka berjemur di bawah sinaran matahari yang yang menjalar ke seluruh badan korang, memanaskan badan korang yang tegap-tegap dan comel-comel tu, mesti korang tak puaskan? Mesti korang nak matahari tu berada di langit yang membiru 24 jam sehari? Gilo apa nak matahari 24 jam kat langit. Tu tanda nak hari nak kiamat dah. Cukup-cukup la apa yang telah ALLAH tetapkan, betultak?


Tapi, kalau korang tetap nak tjuga berjemur di bawah matahari walau hari telah malam, aku ada satu tempat yang boleh korang pergi untuk korang berjemur 24 jam siang dan malam. Korang pergi la ke kota London. Dia orang telah membuat sebuah matahari palsu yang di letakkan di sebuah taman di kota London.










































Source from dmc

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh