Home » » Bengong Dowh - 18SX:South Korea's Loveland Theme Park (12 gambar)

Bengong Dowh - 18SX:South Korea's Loveland Theme Park (12 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 7:00 PM


Hey u all


Siapa yang tak tahu pasal Korea Selatan? Korang tanya je la siapa-siapa pasal Korea Selatan, dia orang mesti dapat jawab punya. Korea Selatan bukan sahaja sebuah negara yang maju yang mengeluarkan hampir separuh produk-produk elektrik dan eloktronik di dunia, bahkan Korea Selatan juga mempunyi tempat-tempat yang cantik dan menarik untuk di lawati di samping mempunyai artis-artis yang hensem-hensem dan juga comel-comel yang menjadi kegilaan remaja-remaja sekarang. Korang cakap je la, semua benda mesti ada kat Korea Selatan ni.


Aku cakap betul ni, bukan main-main tau. Semua benda ada di Korea Selatan ni hinggakan taman tema cinta atau dalam bahasa Inggerisnya 'Loveland Theme Park' pun ada. Tapi sesetengah pelancong asing menggelarkan taman tema in sebagai 'Sex Theme Park'. Adoi, macam-macam la dia orang ni. taman tema ni yang tertelak di kepulauan Jeju iaitu salah sebuah pulau peranginan di Korea Selatan.



















































Source from grrrltraveler

2 comments

January 22, 2012 at 10:50 PM

kalau dekat Malaysia macam ni habislah...

January 22, 2012 at 11:14 PM

@kulanz

betul tu....bukan setakat habis....musnah terus....sekarang ni pun dah teruk...kalau ada lagi-lagi la gamaknya....thanks for the comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh