Home » » Sadis Dowh - The Dirty Side of Egypt, Country of Pyramids (7 gambar)

Sadis Dowh - The Dirty Side of Egypt, Country of Pyramids (7 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 5:50 PM


Hey u all


Siapa antara korang pernah pergi Egpyt@Mesir? Ada? Takde? Kalau korang pernah pergi, apa pendapat korang tentang Mesir dan bandar-bandar di Mesir? Mesti cantikkan? Aku pun rasa cantik sebab aku duduk dan belajar di Mesir. Kalau tak cantik takde la aku duduk dan belajar di Mesir.

Tapi ada satu perkara yang aku tak suka pasal Mesir dan aku rasa semua orang akan setuju. Benda ni berlakau di semua tempat di Mesir. Apa benda tu? Benda tu ialah sampah. Orang Mesir ni aku rasa dah terlalu ramai sampai jumlah sampah yang di haislkan terlalu ramai dan takde tempat nak di buang. Macam gambar-gamabr kat bawah, lebih kurang la benda ni berlaku di Mesir. Gambar-gambar ni memang kat Mesir ye.































Source from odditieszone

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh