Home » » Cool Dowh - 10 China's Smartphones That Might Kill Iphone

Cool Dowh - 10 China's Smartphones That Might Kill Iphone

Posted by docche | Posted in | Posted on 2:26 PM

Hey u all


Sekarang ni kalau korang tanya handphone apa yang paling ramai orang beli, mesti korang akan dapat jawapan yang sama iaitu Iphone. Lagi-lagi Iphone 4s sudah bole hdi perolehi hampir di mana-mana di seruh dunia. Tapi, takde ke smartphone lain yang boleh menandingi atau lebih bagus dari Iphone ni? Takkan Iphone je semua orang nak beli kan? Sebab itu kalau korang duduk di China, kalau korang tak suka Iphone di sebabkan harga nya yang mahal, korang ada 10 pilihan smartphone yang lain yang kehebatannya lebih kurang atau sama dengan Iphone, malah ada yang lebih baik dari Iphone. Sebab itu di China, smartphone-smartphone ini boleh menyebabkan Apple tidak dapat menjual Iphone nya di sana.




1. OPPO X903





2. HUAWEI HONOR





3. COOLPAD 9900 MEGAVIEW II






4. XIAOMI M1




5. ALIYUN W700




6. LENOVO LEPHONE S2





7. MEIZU MX




8. LENOVO S2005




9. ZTE TANIA




10. MEIZU M9




Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai smartphone-smartphone ni, korang leh g laman web kat bawah tu.

Source from micgadget

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh