Home » » Serius Dowh - Awsome and Crazy 2012 New Year Celebration (29 gambar)

Serius Dowh - Awsome and Crazy 2012 New Year Celebration (29 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 12:45 AM

Hey u all


Sekarang sudah pun masuk hari ke dua di tahun baru 2012. Masih tidak terlambat untuk aku ucapkan slemat tahun baru kepada korang semua yang sudi datang dan membaca blogdowh ni. Terima kasih kepada korang semua. Semalam seluruh dunia menyambut tahun baru dengan meriah aku rasa. Tidak ketinggalan juga dengan penduduk Malaysia dan juga korang-korang semua kan? Seronok korang menyabut tahun baru semalam? Apa azam korang? Semoga apa yang korang bertambah berjaya lagi di tahun baru. Termasuk la aku yang masih lagi belajar dan sentiasa menghadapi exam. Dan semoga korang terus membantu membuat blogdowh terkenal. Korang mesti dah puas tengok sambutan tahun baru bukan? Tapi, aku nak tunjuk juga sebahagian sembutan tahun baru yang di sambut di seluruh dunia.






























































Source from dailymail

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh