Home » » Serius Dowh - Breast Implant and Risk of Cancer (6 gambar)

Serius Dowh - Breast Implant and Risk of Cancer (6 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 6:00 AM



Hey u all


Korang ada baca berita pasal breast implant di Perancis yang berkemungkinan si pemakai breast implant ni menghidapi kanser? Di laporkan bahawa sebuah syarikat yang menghasilkan silicon yang di gunakan untuk breast implant tersebut bukan di gunakan dari silicon perubatan tetapi di gunakan dari silicon perindustrian. Silicon tersebut telah di jual di serata dunia dan ini telah meningkat risiko wanita-wanita yang memakai silicon tersebut untuk menghidapi kanser. Manakala syarikat Perancis yang membuat dan menjual silicon tersebut talah muflis dan di tutup oleh kerajaan Perancis. 

Kesian gadis-gadis yang ingin kelihatan cantik tersebut. Mereka terpaksa mengeluarkan kembali breast implant mereka dan mereka juga mungkin berisiko menghadapi kanser. Korang-korang rakyat Malaysia tak buat breast implant kan. Korang semua dah cukup cantik kan? Tak perlu pakai breas implant kan? Koman-koman pun korang hanya pakai push-up bra jekan? Kat bawah aku ada letak bagaimana proses breast implant ni. Kalau korang nak tahu, korang tengok la ye. Kalau korang nak tahu lebih banyak tentang breast para wanita, korang tekan sini.























Source from newsau, utusan   

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh