Home » » Serius Dowh - Reasons Why You All Should Quit Smoking Part 1 (10 gambar)

Serius Dowh - Reasons Why You All Should Quit Smoking Part 1 (10 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 12:24 AM


Hey u all

Selamat tahun baru 2012. AKu tahu korang mesti pergi sambut tahun baru dengan kekasih-kekasih hati korang kan. Pergi tengok bunga api, pastu pergi makan-makan tengah malam. Macam aku tak tahu je. Sekarang dah tahun 2012. Adakah korang berpuas hati dengan apa yang telah korang lakukan pada tahun 2011? Semoga korang sentiasa terus maju. 

Di sebabkan ini post pertama aku untuk tahun 2012, aku nak tunjuk kat korang terutamanya korang-korang yang hensem dan juga comel yang merokok, kenapa korang perlu merokok pada tahun 2012 ni. Aku tengok sekarang banyak betul rakyat Malaysia yang merokok terutamanya golongan muda-mudi. Korang tahu keburukan merokok tapi korang masih nak merokok. So, aku harap korang dapat berhenti merokok pada tahun 2012 ni.










































Source from funtasticus

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh