Home » » Cool Dowh - Office Gadgets Yang Kreatif (10 gambar)

Cool Dowh - Office Gadgets Yang Kreatif (10 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 12:00 PM

Hey u all

Apa gadget-gadget yang korang rasa bila korang tengok je korang nak beli gadget tu? Apakah ciri-ciri gadget yang korang rasa perlu korang dapatkan untuk membuatkan hidup korang ni terasa seronok nak bekerja? Adakah seperti gadget-gadget atau peralatan-peralatan seperti di bawah?

Rubber stamp untuk korang bagi tahu siapa korang suka dan siapa korang tak suka


Mini USB drive yang berbentuk kayu. Boleh korang susun nanti buat unggun api


Peti sejuk mini untuk korang yang suka sangat minum air tin 







Tong sampah yang sesuai untuk korang yang gila main bola keranjang


Kalau korang suka tumbuhan dan ikan, korang perlu ada ni. jimat dan Eco-friendly


Penahan buku yang membuatkan anda tertawa


Korang boleh menjadikan buah-buahan tersebut sebagai perhiasan atau ketika lapar anda boleh memakannya


Untuk drummer yang terpaksa bekerja di pejabat


Korang kalau marah kat bos korang, korang bagi bos korang memo guna memo pad ni


Pin tap yang buat korang asyik nak tap benda je kat dinding



Source from trinsi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh