Home » » Weirdo Dowh - Muslim Women Forbid From Eating Banana, Cecumber and Carrot

Weirdo Dowh - Muslim Women Forbid From Eating Banana, Cecumber and Carrot

Posted by docche | Posted in | Posted on 6:00 PM

Hey u all

Korang-korang yang membaca blogdowh terutamanya wanita-wanita comel di luar sana, korang di larang memakan pisang, timun, lobak serta segala makanan yang sebentuk dan seangkatan dengannya. Menurut sebuah temubual dengan seorang tokoh agama Islam yang tidak di dedahkan namanya, beliau berkata para wanita Islam tidak boleh memakan pisang, timun, lobak serta segala makanan yang sebentuk dan seangkatan dengannya kerana di khuatiri akan membangkitkan nafsu syahwat ke atas wanita tersebut. Sekiranya wanita-wanita ingin juga memkan makanan tersebut, ahli keluarga ataupun orang yang menghidangkan makanan tersebut perlu memotong makanan tersebut menjadi potongan yang kecil esbelum di hidang kepada wanita Islam.






Tokoh agama Islam tersebut juga di tanya bagaimana untuk mengawal para wanita yang pergi membeli-belah barang keperluan rumah sekiranya mereka pergi berseorangan membeli barang-barang makanan termasuk yang makanan yang di nyatakan tadi. Tokoh agama Islam itu menjawab, itu masalah antara wanita-wanita tersebut dengan ALLAH. Dan beliau menegaskan sekali lagi bahawa ahli keluarga para wanita terutama lelaki  yang seharusnya membeli dan memotong makanan tersebut sebelum menghidang kepada ahli keluarga yang wanita. Kenyataan in telah menimbulkan kemarahan komuniti Islam di dalam internet dan memaksa tokoh agama Islam tersebut meletak jawatan kerana memberi tanggapan buruk kepada agama Islam.





Aku tak tahu betul ke tak berita yang aku baca ni, tapi aku dah cari kat semua berita dari dunia Arab dan semuanya melaporkan perkara yang sama. So, kalau korang rasa aku salah, korang try la pulak cari ye.




Source from dailymail, bikyamasr 

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh

BlogMalaysia.com