Home » » Cute Dowh - Cute School Bus (9 gambar)

Cute Dowh - Cute School Bus (9 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 12:00 PM

Hey u all

Korang dulu masa sekolah rendah atau sekolah menengah korang pergi naik apa? Naik kaki? Naik basikal? Naik bas? Ke korang semua anak orang-orang berada yang ada driver sendiri, so driver korang yang hantar pergi sekolah? Tak kisahla. Aku masa sekolah rendah aku naik van dan bas sekolah. Masa sekolah menengah rendah aku jalan kaki je sebab nak simpan duit beli komik. Masa sekolah menengah tinggi aku dapat masuk asrama, so jalan kaki juga la dari asrama ke bangunan akademik. Atleast aku ada juga la pengalaman naik bas ni. Tapi bas kat Malaysia ni dah la tak lawa, warna kuning je semuanya. Budak-budak pun naik bosan. Lebih baik jalan kaki, boleh juga mengorat gadis-gadis yang kebetulan terpaksa berjalan pergi sekolah. Tak pun minta ibu ayah beli motor, boleh rempit pergi sekolah. Cukup pasal bas sekolah kat Malaysia, korang pernah tengok bas sekolah kat Jepun? Tak pernah? Okay, jum kita tengok sama-sama?









































Source from uphaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh