Home » » Lawak Dowh - If You Are Bieber Fans, You Will Not Ride This Taxi

Lawak Dowh - If You Are Bieber Fans, You Will Not Ride This Taxi

Posted by docche | Posted in | Posted on 5:30 AM

Hey u all


Siapa antara korang peminat susah nak mati Justin Bieber. Dalam satu hari, korang mesti nak dengar suara mamat tu. Kalau tak dengar korang sendiri yang akan nyanyi lagu Justin Bieber ni walau pun suara korang sumbang. Boleh di katakan di mana-mana juga korang mesti nak dengar lagu si Bieber ni, masa mandi, masa makan, masa bersenam nak dapat six packs ab dan juga masa naik kereta. 





Tapi, untuk peminat gila-gila berani mati Bieber, ada satu tempat korang tak boleh dengar lagu Bieber. Korang minta macam mana pun korang tak boleh dengar. Korang bayar lebih pun dia orang tak akan bagi korang dengar. Korang nak tahu kat mana? Tekan read more tu.. 





Haa, teksi ni ialah teksi yang tak dengar lagu Bieber. Jadi, kalau korang peminat Bieber dan korang nak naik teksi, korang jangan naik teksi ni. Hahahahaha



Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh