Home » » Fool Dowh - Give me The Presents or I Eat Your Raindeer

Fool Dowh - Give me The Presents or I Eat Your Raindeer

Posted by docche | Posted in | Posted on 12:00 AM

Hey u all


Korang semua tahu sekarang dah bulan Disember dan semua orang yang beragama Kristian akan menyambut hari krismas. Aku tulis ni bukan sebab aku menyambut atau buat apa-apa yang berkaitan dengam hari krismas ni tapi aku nak cerita pasal seorang budak yang nak menyambut krismas ni. Cerita ni berlaku di Amerika ye, bukan Malaysia sebab budak-budak akt Malaysia takde la perangai buruk macam ni.






Seorang budak berumur 13 tahun bernama Makeeda Austin dari Brickhill, Bedford Amerika telah memecahkan tradisi krismas mengikut sebuah laporan akhbar di Amerika. Seperti penganut-penganut agama Kristian telah ketahui, setiap tahun, kanak-kanak yang hendak mendapat hadiah dari santa klaus mesti la berperangai baik dan tidak nakal. Tetapi, apa yang di lakukan oleh Makeeda Austin ni ialah beliau bukan sahaja nakal, tetapi beliau telah menulis sepucuk surat kepada santa klaus.


Surat tersebut yang di tulisnya mengandungi segala benda yang beliau inginkan sebagai hadiah dan juga satu ugutan yang berbunyi,'saya ingin 2 dari permintaan saya atau sayang akan masak rusa kutub awak'. Surat beliau yang telah di jumpai oleh mak Makeeda Austin terperanajat dan merasakan surat tersebut adalah hanya satu perkara suka-suka yang di buat oleh anaknya. Tetapi mengikut mak Makeeda Austin, perangai anaknya memang tidak boleh di jangka dan beliau mungkin akan melakukan apa yang di tulisnya. Mak Makeeda Austin menafikan sekeras-kerasnya yang Makeeda Austin adalah seorang anak yang manja dan spoilt. 






Antara hadiah yang di minta Makeeda Austin ialah sebuah Blackberry, Laura Knitted 33 jumper, duit, kasut Convers, cermin mata hitam dan juga Justin Bieber. Makeeda dalam surat nya juga menulis bahawa beliau hendak sekurang-kurangnya 2 hadiah dari permintaan beliau tersebut. Mak Makeeda Austin juga berkata bahawa beliau akan cuba menunaikan 2 permintaan Makeeda tersebut kerana khuatir anaknya Makeeda Austin akan cuba membunuh snata dan juga rusa kutub santa.






Korang tengok tu, apa nka jadila dengan budak-budak zaman sekarang ni. Aku pun tak tahu la. Ibu bapa sepatutnya tidak terlalu memanjakan anak-anak mereka seperti ini. Ini sehingga kanak-kanka berumur 13 tahun sanggup menulis surat ugutan bunuh. Ibu bapa juga terpaksa memuaskan kehendak anak-anak yang tidak langsung memikirkan perasaan ibu bapa dan juga membantu meringangkan beban ibu bapa.



Source from dailymail

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh