Home » » Sadis Dowh - Apple's Fashion When Apple Was Nothing (7 gambar)

Sadis Dowh - Apple's Fashion When Apple Was Nothing (7 gambar)

Posted by docche | Posted in | Posted on 12:00 AM

Hey u all


Antara korang pembaca blogdowh, siapa yang minat gila-gila kat sebarang product keluaran Apple hingga selepas kematian Steve Jobs pun korang masih menyumbang kepada kekayaan syarikat Apple ni. Tapi tu semua tak penting. Yang rajin akan berjaya, yang malas akan sentiasa mengikut telunjuk orang-orang yang rajin ni.


Aku berani jamin sekarang ni, apa-apa sahaja product keluaran Apple sekarang ni. semua orang akan berebut-berebut untuk memilikinya, tak kisah la korang terpaksa berhutang atau meminta boyfriends korang untuk membelikan barang-barang dari Apple ni. dan di Malaysia dalam 2 hari lagi, Iphone 4s akan di lancarkan secara rasmi oelh Maxis dan akan di ikuti oleh Celcom dan juga Digi. Aku dengar dari kawan-kawan aku kat Malaysia, sambutan untuk Iphone 4s ni adalah sangat-sangat menggalakkan.


Tapi aku rasa kalau korang hidup pada zaman Apple baru mula-mula di tubuhkan, korang mungkin akan rasa malu untuk memakai sebarang product keluaran Apple. Koranng semua tahu tak, ketika Apple mula-mula di tubuhkan, Apple bukan setakat mengeluarakn barang-barang elektronik tetapi juga baju dan seluar. Yes, u all heard me right. Apple pernah involve dalam dunia fesyen. Apple pernah mengeluarkan product pakaian sukan yang tertera logo dan tulisan Apple. Dan aku rasa, pada saat dan ketika itu korang bukan sahaja tidak mahu membeli pakaian Apple tersebut malah korang akan berasa malu sekiranya korang memiliki pakaian Apple tersbut.

































Source from dailymail

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh

BlogMalaysia.com