Home » » Fact Dowh - Love Your Heart and Love Your Loves One's Heart

Fact Dowh - Love Your Heart and Love Your Loves One's Heart

Posted by docche | Posted in | Posted on 11:45 AM

Hey u all


Sebagai seorang student perubatan dan juga bakal doktor yang akan menerima duit-duit korang semua, aku ingin mengambil la langkah awal untuk korang lebih beringat-ingat dalam menjaga kesihatan korang semua. Bukan apa, aku taknak la amik duit korang je kan. Baik aku suruh korang amik langkah berjaga-jaga sebab sekali korang dah dapat penyakit kronik, masa tu aku memang dah terpaksa amik duit korang walau aku taknak.

Di Malaysia penyakit kronik ni semakin hari semakin ramai rakyat Malaysia yang dah ada lebih-lebih lagi penyakit jantung. Sini aku tunjuk la serba sedikit apa dia sebenarnya sakit jantung ni supaya korang lebih paham dan bertindak untuk mencegah dari mendapat sakit jantung ni. Okay?


Kalau korang tak nampak, tekan je kat gambar tu.




Source from igw 

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Blogdowh is a personal blog in which everything that are written in this blog are based on author personal thought. If there are any writings which were taken from other sources, the author will state the original source of the writings. Any pictures or videos which are found in blogdowh are from author personal sources. Other pictures or videos which are taken from the web or copyrighted will be credited to the original owner.

The author and the owner of blogdowh will not be held responsible for any offensive comments in the comment sections. The author and the owner only responsible for the articles that written under their names only. Interested parties may reproduce or quote materials published in blogdowh with the condition that they are credited to blogdowh